Välkommen till ett möte med Olle Thorell (S) som föreläsare. Onsdag den 29 januari. Kl.19:00 Lidingö stadshus. Mingel och fika från kl.18:30.

Varmt välkommen till ett möte med tema:

Hur når vi ut i en tid av polarisering, fake news och filterbubblor?

Socialdemokraterna på Lidingö inbjuder medlemmar och s-sympatisörer till ett möte onsdagen den 29 januari kl.19:00 med tema ”Hur når vi ut i en tid av polarisering, fake news och filterbubblor?”

Plats: Lidingö stadshus, lokal Storholmen. Mingel och fika från kl.18:30.

Medverkar gör Olle Thorell, riksdagsledamot, ledamot i Utrikesutskottet och representant för S i Västmanland. Olle är riksdagsledamot sedan 2006 och är en erfaren utrikespolitiker med särskilt intresse för nedrustning, FN-politik och Asien.

Men det är annat som gjort Olle känd i vidare kretsar.

Olle har gjort sig ett namn som en stark opinionsbildare, framförallt på sociala medier. Hans Facebooksida är en av de mest spridda politiska sidorna i Sverige. Över 1500 dagliga video-klipp med långt över 10 miljoner visningar, en kampanj mot näthat i #HumorMotHat och andra nya grepp i kommunikationen har gjort att Olle nått långt utanför de vanliga kretsar vi socialdemokrater brukar nå.

Kom och lyssna på Olle som delar med sig av sina erfarenheter. Ställ dina frågor och delta i ett intressant samtal. Bjud gärna med dig s-sympatisörer, vänner och bekanta till mötet.

För mer information kontakta oss på lidingo.sap@gmail.com

Välkommen!